House Rules - Jodi Picoult


Aku baru habis baca cerita ni minggu lepas. Aku memang suka baca ceria Jodi. The way dia cerita lain dari authors yang lain. Normally the writer would like to narrate based on chapter or scene tapi lain dengan Jodi sebab dia lebih suka bermain dengan character and the gerak hati character to establish the scene. Buku ni cerita tentang Autistic child that being accused of murder. Sebelum ni aku tak tahu sangat apa itu penyakit autism or Asperger's Syndrome until I finished reading this novel. Bukan senang nak raise autistic child lebih lebih lagi single parent.
.
Tiga malam lepas Abe Ramli pinjam. Katanya nak baca juga dan penuh dengan semangat. Aku pun beri dia pinjam with a condition. You have to finish it within two weeks. Hoho......kalau tak habis juga baca within 2 weeks alamatnya memang tak akan habis baca. Nak baca novel ni kena kuat semangat and mesti minat untuk membaca. Aku??? Reading is my hobby apa lagi aku memang suka beli buku. Rasanya dah banyak sangat buku untuk aku buka satu library kat rumah.

Comments

Popular posts from this blog