I Want To Buy A Piano


Tetiba saja aku teringin nak beli piano. Aku memang suka dengar melodi piano. Bila lepak di lobi hotel tetiba kedengaran ada orang main piano, memang mengasyikan. Nikmat sangat rasanya. Aku ni bukannya ahli muzik dan aku ak pandai pun main piano. Semuanya secara kebetulan aku hantar 2 orang anak dara aku untuk belajar piano.
.
Aku dh cuba car piano yang second hand di Mudah.Com. Aku jumpa satu ni memang kedai jual piano recond, second hand and baru. Aku pun call and lama jugalah temu bual saudara tu. Mungkin balik cuti nanti aku akan ke sana and kalau ada rezeki aku belilah satu yang harganya amat berpatutan. Tak adalah yang seperti di gambar di atas. Kalau ak silap aku harganya mahu mencecah rm45,000. Kurus semangat. Kalau aku popular and skillful macam Richard Clyderman lainlah.


Comments

Popular posts from this blog