Warna



Pening pening! Bukan senang nak pilih warna yang memuaskan hati aku. Itu belom lagi tanya pendapat orang lain. Untuk tidak memeningkan kepala aku memang aku ak akan tanya pendapat orang. Nanti aku jadi confuse lagi. Anyway duit aku yang keluar so ikut selera hati aku udahlah. Bukan macam tu kan.....aku tanya juga anak anak aku warna yang aku pilih untuk bilik mereka ok ke idak. Kalau nak nilai warna pilihan hati aku, memang aku suka warna warna yang rustic and garang. Pilihan warna warna yang lembut memang agak ketinggalan bagi aku. Tapi tak semua orang berpendapa dengan aku.
.
Aku dah belek warna warna ICI dan dah buat pilihan mana untuk bilik, ruang tamu and etc, and dah beri kod number pada wife aku untuk di beli. Cuma bilik untuk anak dara aku masih menjadi tanda tanya. Aku rasa cam nak letak warna rustic merah atau hijau aje. Nanti aku tanya dia ok tak warna pilihan hati aku tu.

Comments

Popular posts from this blog