Balik Kampung......


Esok pagi aku akan keluar dari Camp sebab nak balik bercuti. Lega rasa. Maklumlah nak balik bercuti dan jumpa keluarga yang tercinta. Keluarga yang sentiasa menanti kepulangan aku ni. Best betol. Tiket aku pula one way. Tiket nak datang semula ke sini pun aku tak ada. Entahlah mereka dah beli atau belom. Aahhhh....malas nak fikir. Kalau depa tak beli, pandai pandailah hantar kat aku. Banyak benda benda yang mudah sokmo being made extremely complicated. ku pun susah nak fathom dengan depa ni. Kebetulan contract aku pun langsai hujung bulan ni. Contract baru entah bila muncul entahlah. Kalau menarik boleh difikirkan untuk sambung dan kalau tak menarik relek kat umah ajelah. Tengoklah rezeki macam mana. Kadang kita setuju lain tapi on paper tukar jadi lain pulak. Hhmmmm.... Nampak gayanya blog aku terhenti buat seketika la. Insyaallah hari Ahad aku akan tiba di Malaya from Istanbul..... Jalan jalan cari makan dulu lah kannnn.....

Comments

Popular posts from this blog