The Girl Who Kicked he Hornets' Nest


Buku ni dah lebih dua minggu aku habis baca. Aku bawa bersama sama masa aku bercuti ke Istanbul. Nak habiskan buku ni rasa macam termengah mengah. Mana taknya tebal nak mampus lepas tu tulisan kecil kecil pulak. Patutnya aku baca buku yang dua duah tu dulu baru sedap ikut cerita ni. Tapi aku ersilap. Aku beli buku siri yang terakhir. Bolehlag nak ikut cerita. Tapi the earlier history aku tak tahu lah. Kena agak agak. Satu lagi masalah nya buku ni di tulis oleh seorang swedish. jadi semua tempat, jalan, nama dan sebagainya semuanya swedish. Jenuh aku nak sebut dan ingat. Yelah cerita ni pun berkisarkan negara Sweden. Kalau orang nak baca bagus gak sebab Salander ni sebijik macam Assange yang menjadi cerita sensasi sekarang sebab seorang hacker computer yang handal. Rupanya hackers ni mempunyai community mereka sendiri.

Comments

Popular posts from this blog