Motor Untuk Anak Teruna Aku



Ini lah kali pertama aku beli motor. Sebenarnya aku sendiri tak ada lesen sebab tu tak beli motor. Tapi kali ini aku beli untuk anak teruna aku supaya dia mudah untuk pergi ke kelas dan sebagainya. Tapi aku dah beritahu the do and the dont. Motor hanya di gunakan untuk belajar dan perkara perkara yang baik seperti pergi keluar jemaah dan ke masjid. The donts tu adalah seperti merepit, atau bermakwe dating dan pergi ke tempat yang tak elok. 30hb ni baru dia nak test lesen. Doa doa semoga dia lulus. Balik kali ni duit keluar seperti derasnya air terjun Niagara Falls. Malas aku nak calculatif sangat. Yang pasti saving bulan ni memang elek pocik...hehehehehe.

Comments

ASH said…
'Saving elek pocik' juga..
Abu Ikhlas said…
Ashley,

Hahahahahaha....

Popular posts from this blog