Beli Buku Lagi


Semalam singgah The Curve and masuk di kedai Boarders beli buku. Aku beli 4 untuk aku dan dua untuk wife aku. Buku untuk wife aku buku Melayu. Dan kalau buku Melayu semestinya cerita cinta. memang senang nak buat cerita cinta sebab tak perlu buat banyak study and mainkan dengan perasaan aje. Buat masa ni aku rasa tak baca lagi kot sebab banyak masa ke lain dulu. nanti bila aku dah balik sana baru mula nak baca. Semestinya buku buku ni akan membuatkan aku terperap di dalam bilik pada jangka masa yang lama. Tetapi cita cita aku tu masih lagi kuat tersemai walaupun aku tak mula mula lagi....hehehehhe. Jangan aku menjadi angan angan Mat Jenin dah la.......

Comments

i amsterdam said…
Banyak membaca luas pandangan. I'm quite impressed with the no. of books you read. I started reading ONE book 7 months ago, until now I have not finished... but it was a good book, must finish it one day :D
Abu Ikhlas said…
Rop'

I memang suka membaca. Rasa bila otai lagi suka baca. Lagi satu memang saya minat beli buku...

Popular posts from this blog