Majalah Design and Decoration


Selalunya kalau aku berjalan ke sesuatu tempat aku akan mencari sesuatu yang unik. Untuk memiliki majalah dekorasi sesuatu tempat juga unik buat aku. Semasa di Bali aku pun mencari majalah decorasi ala Bali untuk aku dapat ilham dan renovate rumah aku. Itu pun kalau di izinkan Allah. Majalah Bali Style adalah majalah baru yang menceritakan design sesign ala Bali yang terkini yang lengkap dari A to Z. Segala paparan tersangat informatif and anda boleh melihat halaman web untuk mencari sesuatu product dekorasi. Aku tersa nak langgan aje majalah ni tapi aku kena email dulu bagaimana mereka bisa poskan untuk aku. Untuk Che Mat, ko nak order tak kalau bisa di hantar ke Malaysia. Ko mesti tak nak aku lebih dari ko kan. Eh aku nak tanya ko, ko dah ada lesen scuba ke? Kalau ko dah ada aku pun mesti kena ada juga nih......

Comments

Mohamad said…
tolong subscribe kan buku bali tu utk aku.
Abu Ikhlas said…
Mat,
mana addressnya??? Atau hang ke laman webnya untuk prescribe www.balistylemag.com

Popular posts from this blog