My Next Projects



Inilah empat buah buku yang aku baru ode untuk kegiatan aku yang seterusnya di sana nanti. Hajat dan cita cita beso. Tercapai ke tidak entahlah. Tapi aku ni jenis kuat semangat tak apa....insyallah ok. Tapi taklah semua tuh... Untuk Ribbon embroidery tu wife aku siap suruh jar dia. Ni satu lagi hal nak kena cari masa untuk ajar dia. Tadi baru suruh Ubai pergi beli jarum special kat kedai hubby and wool. Ubai siap call lagi semasa aku dok asyik tido Lastly dia suruh aku cakap sendiri dengan Jenny takut tersilap beli. Oklah no hal. Aku cakap kat Jenny ambil untuk smaller and bigger ribbon udah la. Next week aku nak ke kedai cari ribbon untuk first lesson for my wife. Korang nak tau, sebeno nye aku pun tak pernah buat....tapi kalau dah gifted, apa aje boleh di lakukan....hehehehe...sorry ye aku terkembang sendiri.

Comments

Popular posts from this blog