Melepas Kerinduan
Mana cuti baru aku dah ada niat untuk ambil gambar keluarga aku bebanyak untuk aku lekatkan di dalam bilik. Bukan apa...cuma untuk menatap wajah wajah comel mereka di kala kerinduan. Yelah....kadang kadang kita ada up and down dan pada masa ıtulah terkenang orang orang yang tersayang. So two days before aku balık kesini dengan keadaan aku yang demam dan tak sihat aku paksa semua anak anak aku untuk bersıap dengan secantiknya untuk aku ambil gambar. Kasi juga warning supaya beri kerjasama sebaik mungkin. Yelah kadang bila satu ni dah siap yang satu lagi mandi pun belom. Jadi kalau tak nak Ba mengamuk tolong jaga dısıplin. Mujur lah anak anak aku tahu sangat dengan arahan aku yang alal alal general.
.
Sampai sahaja aku di bilik aku yang comel, di site terus aku tampalkan satu persatu untuk tatapan aku mana memblog dan sebagainya.

Comments

Mohamad said…
aku tak tau la cam ne aku kalau dapat keje overseas nanti...
Abu Ikhlas said…
Mat

alah biasa tegal biasa....lama lama ok la tu.....

Popular posts from this blog