Uniknya Restoran Ini





Semasa sampai di Bursa, apabila tiba waktu lunch kami dok contemplating mana nak makan. Aku tak kisah mana mana boleh. Aku kalau makan Durum Kebab hari hari pun kira ok. Kalau makan nasi kat sini pun kira macam tak makan gak sebab nasi dia tu melekit macam pulut. So sambil dok syor nak makan kat mana, aku pun buka cerita yang aku makan kat Iskander Kebab. Jadi semua orang decided nak makan kat sana.
.
Di Turkey kalau nak makan, restorant dia memang best sangat dengan interior yang unik dan menarik. Tak kiralah dari segi furniturenye, arrangement and exterior. Dari jauh aku nampak bangunan ni macam di cat dengan motif bali kain batik jawa yang mak aku selalu pakai masa dia muda muda. Tapi bila aku belek belek apabila mendekati bangunan itu rupanya bukan impak warna cat, tapi susunan batu bata yang di susun dan di selang seli dengan plaster white concrete. Nampak macam tudor pun ada gak. Nampak special effect memang menakjubkan.
.
Kalau tuan tuan dan puan puan nak cari idea bagaimana concept restoran yang nak di buat sila lihat pada tulisan dan gambar gambar pada akib blog aku. Moga moga dapat membantu kalian semua.

Comments

Mohamad said…
Bersyukur la kamu dan bertuah la kamu dapat pergi ke negara eropah.. Sini di timur tengah sedang panas yang amat...

Popular posts from this blog