Bila Summer Menjelang


Bila summer menjelang memang best. Terutamanya tak payah nak pakai baju baju yang tebal tebal. Bilik pun tak payah nak pasang heater lagi. Pasang aircon pulak. Bila ke bazar paling best bila jalan jalan kat psar sayuran dan buahan. Macam macam buah ada. Aprikot, peach, epal and paling best cute plum macam dalam gambar. Aku pun beli setengah kilo untuk makan dalam bilik. klau kat kantin asyik buah epal aje. Itu belum lagi tiba musim buah anggur. Masa tu lagi best. Insyaallah bulan depan jenuh la makan buah anggur pulak.

Comments

shakriyusoff said…
Abu, hang ni betul2 membuat aku kecur air liur tenguk benda Allah tu .. almaklumlah murah sangat kan kat sana .. dulu adalah dalam 15 sen je duit kita .. tibai sampai angin sengugut naik .. sejuk buah ni.. satu malam sapu minyak angin. Awal jun nt kawan aku akan ke sana Abe John, di ni wakil INSTEP yg mengajar budak2 trainees kat TTC, aku .. ? mungkin tak akan pergi lagi... sbb dah buat keputusan meninggalkan PETRONAS. Rezeki kali ni kesebelah SABIC pulak.. untung2 boleh umrah+haji sekali ye tak ? Hai susah juga nak tulis blog tu ... nah sekarang dah tukaq ke syshark.blogspot.com biaq nampak ganas skit.. Aku wonderlah Abu, sudah baguih ke line internet kat Kiyanly sekarang ?
Abu Ikhlas said…
Shakri,
Selamat berjuang. kerja mana sama aje . Bumi Allah kan luar dan di mana mana ada rezeki. Kat sana kalau ada rezeki jumpa ramai my friend si rosehaizat, Ghaz and ramai lag. Saya kadang teringin gak nak kesana tapi biarlah habis projek ni dulu

Popular posts from this blog