Candid Camera - KLCC Park
.
Sementara aku dok menunggu anak anak aku selesai mandi(bukan mandi di kolam tu ye) dan salin pakaian aku duduk melepak dı bawah satu pokok. Kebetulan hari tu adalah hari Keputeraan Yang Di Pertuan Agong, jadi ramailah orang yang datang untuk releks dan lepak lepak termasuk lah warga negara asing yang bekerja di sini dan enjoy dengan public holıday. So dalam dok releks relek aku nengok sekumpuan warga Vietnam sedang asyik posing di depan KLCC, mungkin untuk di hantar kepada keluarga tercinta di kampung. Finally aku pun ambillah gambar gelagat dia orang sedang bergambar. OK jom kita lihat apa yang berlaku...

Amboi sampai perlu meniarap ke untuk ambil gambar aku?? Yelah tak muat KLCC tu dalam frame sebab tinggi sangat. Kalau tidak dapat sekerat aje badan ko yang kontot tu....

Amboi ramainya camera men yang ambil gambar tu. Nak hantar gambar kat sapa tu. Jaga jaga sikit bila bertinggung tu takut terkentut pulak. Kalu ye pun cepat la panas niiii.....
Ok tak gaya aku macam ni? Amoi kat kampung mesti suka bila dapat gambar aku ni. Apa apa pun please make sure gambar KLCC tu penuh sampai ke mercu tau. Kalau tidak tak best la.....
Amboi professional lah depa ni amik gambar. Dari meniarap, bertinggung and sampailah ke membongkok. Letih la nak aksi macam ni. Mesti mau charge ni....
Wah handsome nye dan pandai bergaya che abang che abang ni. Yelah nak keluar bercuti bukan senang kan kadang majikan asyik suruh kerja kerja kerja..... Apa depa ingat kita robot atau hamba abdi ke???

Comments

Popular posts from this blog