Graffiti





Kalau ko orang nengok gambar contengan dinding ni menarik tak?? Menarik kan and grafiti ni di German memang legal. Aku pernah menulis di dalam blog aku pada mula mula dulu. Pernah sekali semasa aku bergaya untuk di ambil gambar di Berlin, aku telah di datangi oleh sepasang wartawan yang menunggu dengan penuh sabar untuk menemuduga aku. Setelah selesai bergambar mereka pun bertanyakan perihal grafiti ni pada pendapat aku. Wow dengan relek nya aku pun menjawap bahawa grafiti ni adalah suatu seni yang cukup unik sekali and aku appreciate dengan usaha percuma mereka. Mereka terus tersenyum dan pada malam tu wajah aku siap terpampar pada kaca TV. Tulah famous nya aku...hehehehe. Sebenarnya gambar gambar di atas aku rakamkan pada parking terbuka dekat bukit bintang. Aku memang tertarik dengan hasil kerja tersebut. Rupa rupanya grafiti ni dah ada nilai komercial and siapa nak oder boleh hubungi pada number yang tertera di dinding. Bagus juga tu.....

Comments

Popular posts from this blog