Macam Macam Idea
.
Dok kat sini kena pandai lah jadikan bilik sebagai tempat hibur hati. Kena jadikan diri suka sangat duduk bilik sendiri. Kalau boleh tak nak keluar keluar. D sini kalau keluar keluar sangat pun bahaya. Ayam tak bernama pun banyak. Lepas tu bukannya orang tangkap ayam tapi ayam yang pandai cari mangsa. Kalau tak pandai jaga diri dan selalu nak hiburan kat luar aje maka jadilah satu trajedi yang memalukan dan tak boleh di lupakan.


Balik baru ni aku beli jam dinding kat IKEA dan bawa kesini dua buah. Satu aku letak kat bilik air, supaya senang aku nak set masa untuk berada kat bilik air. So tak perlulah berangan lama lama. Dan satu lagi aku letak kat bilik jadi senanglah aku nengok dari katil aku. Kalau tidak kena pakai jam di tangan sentiasa.

İni pula para yang di reka cipta oleh Pokku khas untuk aku. Dia kata letak atas meja nampak sesak sangat. Betoilah tu.... Canggih ciptaan dia sebab hanya menggunakan dua skrew aje. Yang lain hanya di join dengan menggunakan tanggam sahaja. So woofer speaker aku ni dengar clearlah skit tanpa halangan barang barang lain.
.
Tu yang aku katakan hiburkan lah diri sendiri. Suka atu tak bilik inilah untuk berhibur hati. Hheheheheh.....

Comments

Popular posts from this blog