Koleksi Bunga Bunga dari Sungai Buluh

















balik baru ni sempat juga aku bawa kakak aku ke Sungai Buluh untuk menikmati pokok pokok atau tanaman yang di jual. Aku mempunyai matlamat utama untuk membeli benih pokok mempelam untuk di tanam semula di sekeliling sawah bapa mertua ak. maklumlah pokok pokok mempelam yang sedia ada dah tua dan dai makan ulat. Jadi eloklah di tanam semula. Aku beli dalam tujuh pokok bersama dua pohon amra. Harga tak mahal sangat pun Kebetulan dua hari lagi aku nak balik kampung so better beli siap siap.
.
Tapi kalau ke sini selalu nya apa yang kita nak beli akan terlebih bajet. Ada saja benda benda atau pokok yang nak di beli. So aku belanja bagai nak rak la. Mujur kat sini tak ada pakai credit kad. Kalau tidak lagi banyaklah belanja aku ni. At the same time aku ambil lah gambar gambar bunga untuk tatapan tuan dan puan sekelian dengan menggunakan camera DSLR aku tu. So enjoylah gambar gambar di atas.

Comments

Popular posts from this blog