Beli Buku Lagi

Masa ambil membership card di Book Excess aku beli lagi buku. Aku ni memang minat beli dan kumpul buku. Pasal buku memang aku tak kedekut. Nampak banyak sangat buku rasa macam mabuk sangat. Jadi, aku beli lagi buku.

Aku peminat Jodi. Banayk buku karangan dıia aku dah baca api yang ni belum baca lagi sebab tu aku beli juga.


Buku ni aku beli sebab aku dah bela dua ekor kucing. Mau tak mahu kena tahu cerita pasal kucing baru senang nak urus. Bila nak baca entahlah. Tapi aku dah tahulah serba sedikit pasal kucing. Lagi pun tertarik dengan potongan harga tu. Mana nak dapat. Aku kena thanks to my blog follower yang recommend kan kedai buku ni kat aku and sampai sekarang aku masih tak kenal sapa kah si dia itu sebab komen dia still remain anonymous.

Comments

Anonymous said…
ye.. buku jodi picoult tu. dah nak beli dah hari tu tapi tak jadi pulak.. :) Banyak lagi kan?
Abu Ikhlas said…
An,

Ada banyak lagi tapi rasa ak berapa 'kick'la. ada macam scene tertinggal.Tapi kerana minat beli gak la...ehehehe

Popular posts from this blog