My Old Friend


Ini dia member aku Mohamad Noor Othman yang dah lebih 20 tahun aku tak jumpa. Lepas grad terus ak nampak batang hidung bawa diri masing masing. First aku jumpa dia masa aku baru tiba kat UK. Dia yang ambil aku dan member2 yang lain kat Heathrow Airport and kebetulan dia satu U dengan aku. Tapi sebab dia lebih pandai dari aku jadi dia buat A level kat sana.
.

Satu hari tu aku nak ke Amcopmall sebab nak pegi ke Book Excess nak borong buku buku. Kebetulan ofis member aku ni kat situ. Jadi aku terus call dia untuk buat appointment. Dapat bercakap dengan dia about a year ago atas initiative Leha buatkan U punya blog ( Rasanya blog tu dah sunyi sepi aje..). Tapi memang tak pernah jumpa. Finally we met and tak adalah ada perubahan yang ketara sangat. Rasanya kalau aku jumpa on the street boleh cam lagi kot. Aku ajak Hisham juga tapi dia sibuk dengan meeting. Nak buat macamana, semua buat secara tergesa gesa.
.
Lama jugalah kami berbual. Ceria pasal kisah silam, kisah anak anak, kisah kerjaya dan macam macam lagilah. Lepas makan dia ajak ke ofis dia sebentar, aku pun ikut ajelah sebab nak jumpa lagi bukan senang. Mungkin bila ada kenduri kendara anak nak nikah baru boleh jumpa lagi. Hopefully this will be a starting point for us to meet again.

Comments

Popular posts from this blog