Hobi Baru



Ini adalah antara hobi hobi baru aku yang akan menjelma nanti. Boleh percaya ke???? Orang kata hendak seribu daya and tak hendak seribu dalih. Betul kan. Di mana ada kemahuan di situ ada jalan. Aku harap semangat aku kuat sekuat gempa bumi 9 skala rekter. Dulu aku memang pandai melukis. Boleh kata setiap kali lukisan aku cikgu akan paparkan di papan pameran kat belakang kelas. Kembang aku masa tu. Tapi sekarang dah berkubur. Ni dalam usaha nak zombie kan bakat bakat yang dah malap. Tak pa nanti kita nengok and ikuti perkembangan tersebut. Buku ni pun aku beli kat excess.

Comments

i amsterdam said…
Kalau bakat dah ada memang tak akan lupa walau dah lama tak melukis... Ni kalau di Holland seronok le... boleh belajar dari expert :D
Abu Ikhlas said…
hehehe....bila nengok gambar gambar yg u upload dari Holland terasa nak ke sana tau. Ada apa yang special kat sana ye...cerita lah skit. Bila balik mesia baru senang nak comment blog you. Kat turk slow cam siput.

Popular posts from this blog