Lagu/Album Dulu Dulu


Album Dulu Dulu . Last Sunday I went to Amcorp Mall again. Malas rasa nak kesana lagi sebab masa dah erlampau suntuk. Aku ada dua perkara untuk aku bergegas ke PJ. First I need to pick up my membership card at Book Excess and secondly my friend dapat jodoh baru....hehehehe. Panjang cerit pasai jodoh baru. Sementara menunggu jam 12 untuk makan kenduri elok juga aku berlegar legar di sekitar mall ni. Rupanya seiap ahad ada semacam 'Car Boot Sale' . Seingat aku dulu depa buat kat basement floor tapi sekarang dah buat kat corridor. Aku pun belek belek and aku ternampak orang jual CD. Aku approach penjual tu rupanya dia menjual album artis dulu dulu yang mana all the piring hitam telah di convert ke CD. Sekarang kalau nak cari album depa ni mana nak jumpa lagi kan. Aku pun belilah 5 dapat free satu dengan harga RM50. Yang aku best sekali dapat album Sanisah Huri.

Comments

Popular posts from this blog