T-Shirt Untuk Anak Teruna Aku


Sebelum aku balik aku tanya anak aku nak tak T-shirt putih Mini Cooper? Wife aku kata beli aje nanti depa pakai la. Aku memang berkenan T-shirt tu. Dah banyak kali aku rancang nak beli masa kat Bangkok tapi ak pernah terjumpa kembali. Baru ni masa sampai di Bangkok aku pun ronda lah ke Fesyen Mall dengan harapan dapan berjumpa kembali nyonya yang menjual T-shirt tersebut epi escalator. Bila aku sampai saja nak nampak batang hidung nyonya tu pun. Puas aku ronda tak nampak juga T-shirt tu. Kalau aku nak jalan each level dengan orang yang penuh sesak mina maaf ajelah. Finally aku turun kat bawah and kat tepi jalan tu ada orang jual T-shirt Levis. Aku pun beli lah dua untuk anak aku. Aku nampak cantik aje and very rare. Mungkin aku yang tak perasan....

Comments

Popular posts from this blog