My New Lamp Shades

Dua hari lepas aku ke Amcorpmall. Hajat nya adalah untuk cari buku di Excess. Ramai member aku rokomen beli kat sana sebab murah. So aku ambil kesempatan pegi ke situ dan berjumpa dengan member aku yang sudah 23 tahun aku tak jumpa. Bila aku kebawah ada satu kedai ni jual lamp shades. Aku nampak cantik juga and terus beli.

Yang ni aku cuma beli topi sahaja sebab pasu dah ada. Topi lama dah terpeleot dah sebab dah berapa kali di jatuhkan oleh anak anak aku. Bukannya mereka usik tapi dok main bola kat ruang tamu ni. Larang masuk telinga kiri meluar telinga kanan.



Yang ini aku beli sepasang sekali dengan body sebab yang sedia ada sudah pecah. Wife aku masih lekatkan dengan selo tape. Sekarang ada nampak kelainan sikit. Aku kata kat wife aku kena gunakan lampu lampu ni baru romantik skit.

Comments

Popular posts from this blog