Hi-Tea
Sabtu, 3rd January, aku buat jamuan makan ala lal hi-tea untuk anak anak lelaki aku dan kawan kawan mereka. Adalah dalam lima belas orang. Aku surh wige aku masak laksa johor, goreng keropok dan apa yang patut. Yelah dah nak buka sekolah ni elok lah adakan makan makan. Lagi pun bebudak tu semua sporting dengan aku. Ada juga yang aku sebut sebagai menantu aku. Apa lagi tersipu sipu dan merah muka lah. Apa pun uncle melawak aje. Satu lagi adalah untuk meraikan kejayan PMR mereka yang di umumkan baru baru ini. Anak anak kita kena ambil berat walau pun anak anak jiran kalau boleh anggap aje macam anak anak sendiri. Di sampin tu selalu juga lah kena nasihat dan motivasi biar pun mereka jemu mendengar. Hehehehehe...biasa lah aku. Sebab tu agak popular bila aku ke sekolah sebab ramai bebudak yang kenal aku.....

Comments

Popular posts from this blog