Lia

Macam ni lah lia setiap hari sekali sekala dia akan bertandang ke tingkap untuk melihat dunia luar. Sometimes masa aku nak keluar atau masuk ke bilik Lia cepat cepat pergi ke tingkap. Aku tak pasti apa yang dia mahu tapi aku rasa dia sunyi. Since masa aku di bilik sekarang terlalu padat dengan agenda aku yang tersendiri kadang tu tak sempat nak melayan Lia. Sekali sekala aku dukung belai dan sikat bulu dia yang tak terurus. Cuma bila Bobo dan Romario balik ke bilik aku baru lah Lia ceria sebab dapat bermain dan gomol dengan mereka. Sekarang aku terpaksa berwaspada apabila dia bermain terutama dengan Romario. Walau niat Lia cuma nak melawak nakal tapi Romario begitu serius untuk mengawan. Oh no......kalau macam ni aku tak leh kasi Romario tinggal berduaan dengan Lia. Bukan apa buat masa ni aku rasa Lia belum sedia untuk nikah and lagi pun Lia belum lagi datang haid. So untuk Romario, we are very sorry ok.....

Comments

Popular posts from this blog