My Prayer Is Always For You

Semalam aku beritahu anak aku Safwan bahawa keputusan ke Sekolah Berasrama Penuh untuk pengamblan ke tingkatan empat akan di umumkn pagi ini. Pagi lagi selepas aku selesai sarapan, aku terus call rumah bertanyakan samaada Safwan sudah semak status keputusan tu secara online. Panggilan aku tu, wife aku yang jawap. Wife aku beritahu bahawa nama Safwan tidak tersenarai lagi di dalam senarai tersebut. Aku pun agak frust sebab adalah lebih baik kalau dia dapat ke sekolah yang lebih bagus. Dia beritahu bahawa kawan dia lelaki semua belum dapat tawaran dan cuma 3 rakan perempuan yang mendapat tawaran buat masa ini. Aku kata tunggu lah mungkin akan ada panggilan berperingkat.
.
Aku minta angka giliran dan aku juga cuba semak tapi tiada nama tersenarai. Bila aku klik pada erayuan ada nama dia yang telah buat rayuan secara automatik. Aku cuma doakan agar segala hajat Safwan untuk ke SBP akan tercapai.

Comments

Ghazali said…
Masnoor;

Aku hanya mampu untuk mendoakan agar Putera mu berjaya di dunia dan di akhirat .... agar Allah senantiasa merahmati dan memberkati kehidupan kalian sekeluarga.

Ikhlas dari Sahabatmu ....
Abu Ikhlas said…
terima kasih Ghazz atas doa hang yg tulus tu

Popular posts from this blog