Prison Break

Masa balik cuti baru ni, aku singgah ke Penang sekejap untuk beli DVD cetak rompak. Biasalah kan. nak beli yang ori memang mahal so beli ajelah yang cetak rompak. Masa dok belek belek kat kedai di Bukit Jambul Mall aku nampak season 4 dah kuar. Aku terus beli bersama season 3 and beberapa movie yang lain.
.
Sebelum tu aku nengok semula season one and two so that bila aku nak terus ke season 3 and 4 baru best skit. Sekarang season 1 dah habis dan tinggal beberapa episod saja lagi untuk season 2. Since aku ada sebulan lebih lagi untuk balik bercuti, aku harap dapatlah habiskan season 3 and 4.
So inilah salah satu waktu lapang yang aku penuhkan sewaktu di dalam bilik. And ada lagi beberapa movie yang aku bawa kali ini untuk di tontonkan.

Comments

Mohamad said…
aku salute la.. secara terbuka mengakui membeli cetak rompak...
Abu Ikhlas said…
hahahaha.....bukan aku sorang..ramai lagi...heheheh

Popular posts from this blog