Skate Board Untuk Hadi & Ikhlas
Masa aku masih outstation Hadi selalu chat dengan aku. Sekali tu dia minta izin untuk aku belikan dia Skate Board. Aku setuju tapi aku sudah berikan syarat syarat untuk dia patuhi. Dia kata insyaallah dia akan setia pada janji dia. So syarat syarat tu biarlah menjadi rahsia antara aku dan dia. So kami ke BB Plaza ke tingkat dua. Aku ingat kan murah. Rupanya boleh tahan harganya. Lepas collect semua items, rupanya jumlah harga adalah RM235 cash. Mujur cash cukup dalam dompet. Bila anak dah ramai bukan senang untuk memuaskan hati semua. So aku kena pandai pandailah timbang tara supaya semua hajat anak anak aku di penuhi dan seimbang. Kalau dah lebih yang ini yang satu lagi kecewa pulak. Umpama macam suami yang mempunyai isteri isteri bernombor lah. Aku harap dia gembira dengan hadiah yang aku beri tu. Ba harap Hadi tak sampai tidur dengan skate board tu dah la. Masa kat kedai tu anak aku si Ikhlas pulak talipon nak skate board. On the way balik tu aku pun beli jugalah untuk dia yang beharga RM49. Janji dia boleh main. Lagi pun dia masih kecil lagi kan....


Comments

Anonymous said…
Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Popular posts from this blog