Hair Dressing for My Anak Teruna






Semalam bawa anak teruna aku gunting rambut. Rambut dah panjang tu.... Aku komen lagi...bukan semua orang sesuai dengan rambut panjang. So anak teruna aku kata memang nak gunting rambut kat salon di Tesco. Setelah selesai bawa anak dara aku ke dentist, kami terus ke tesco. Oleh kerana nak balik semula ke dentit kami lepak lepak di Tesco. Mula mula pergi potong rambut anak teruna aku.
.
Bila sampai aje, aku kata kat mamat ni potong pendek and mana agak seuai dengan wajah dia. mamat ni kata boleh nengo buku. Bila buka buka semuanya stail macam rambut katon mangga. Aiyoo...perlu ke rambut macam tu nampak tajam tajam. Aku kata biasa ajelah. Tapi bebudak sekarang kalau potong rambut meti nak ada style. Aku diam ajelah. Kasi sikit freedom kat dia. Lepat tu mamat ni gunting and aku namoak macam balong ayam aje. Biasalah fesyen macam tu. Aku pun pandai jugak nak potong macam tu...cuma dah lama tak praktis.
.
Bila dah siap aku nengok oklah juga tapi rasa depan tu panjang skit. Lastly aku ajak mamat tu amik gambar dengan anak aku.

Comments

Ghazali said…
Masya Allah , Tabarakallah!!!

Dah besar dah anak teruna hang!!!!

Sebab handsome ... sure cepat kawin nih hehehehehhee ...nanti buat kenduri jgn lupa layang kad kat aku yaaaa
Abu Ikhlas said…
Baru terperasan komen hg......ni kes sibuk blogging la...

Popular posts from this blog