Menziarahi Anak Anak Arwah

Alhamdulillah niat untuk menziarahi anak anak arwah member aku terlaksana juga. Lepas maghrib Abe datang menjemput aku untuk ke sana. Setiba di depan pintu aku terus memberi salam. Abdullah anak kedua arwah terus membuka pintu dan menjawap salam. Tanpa segan silu aku minta izin untuk masuk dan kenalkan diri aku. Rupanya Abdullah masih ingat akan aku.
.
Banyak perkara yang aku tanya. Aku perlu tahu banyak perkara sebab tu aku terus bertanya. Kasihan melihatkan dalam usia remaja terpaksa menanggung dan menjaga adik adik yang sedang membesar. Rupanya hanya mereka berlima sahaja ada di rumah dan yang no 3 sedang menjaga kedai dan yang ke empat ada di madrasah. Aku akan sentiasa mendoakan agar hidup mereka terus di berkati dan sabar menghadapi ujian.

Comments

Popular posts from this blog