Inilah Bilik Anak Aku




Inilah bilik anak aku berkongsi dengan tiga orang yang lain. Tiga orang lagi tu asal dari Trengganu. Rasanya anak aku nanti pandailah berbahasa Ganu. Aku selalu suruh dia be positive and think positive. Rasanya bilik ni very basisc. Aku dah beritahu dia apa perlu buat. A last person yang nak keluar mesti pastikan bilik sentiasa berkunci. Bilik mesti kemas dan tersusun. bangun pagi ensure that bilik berkemas. Dan banyak lagilah pesanan aku tu. Satu lagi kalau bilik rasa tak sesuai nak study, pandai pandailah cari tempat lain yang lebih sesuai untuk study. Tapi aku rasa bilik ni terlalu basic. Elok upgrade sikitla untuk kembang dan luaskan minda pelajar pelajar ni. Rather than dah lah duduk dlm bilik yang sempit and the very basic takut nanti minda pun terus sempit, unproductive and tak kreatif.

Comments

Popular posts from this blog