My Birthday
.
Hari ini adalah birthday aku. Nak tau yang ke berapa??? Aku bernikah pada usia 26 tahun and anak sulung aku baru masuk 18 tahun. Campur tolak waktu mengandung bunting pelamin, itulah usia aku. Rasa dah tua sangat walau perasan masih muda belia. Kalau jalan jalan dengan anak teruna aku yang sulung orang ingat aku ni macam abang. Tapi rasanya kalau orang pandang aku berjalan dengan Yusuff mesti orang ingat aku dah atuk...hahahahahha... Itulah gambaran usia aku.

Sementara nak belai diri di usia yang tua ni aku beri juga present birthday untuk diri sendiri. Aku belilah dua benda ni kat Lowyat. Tapi bila nak guna tak tahu lah sebab balik kali ni aku sibuk gile.... Sibuk tu dah memang pun tapi kali ni sibuk gile. Banyak perkara yang aku kena urukan dan aku rasa tak terbuat list yang aku bentangkan dalam blog.

Walau bagaimana pun aku akan cari juga masa untuk aku gunakan birthday present aku tu dengan sebaiknya. Sapa nak posing cun cun tu boeh lah aku tolong amblkan gambar. Tapi buat masa ni masih lagi aku pakai camera kontot aku untuk masuk dalam blog. Bukan apa cepat dan handy.

Comments

Popular posts from this blog