Waiting For The 'Big Day'

Aku dah lega sekarang sebab semuanya dah selesai. Itulah yang membuatkan life aku begitu hectic sekali cuti kali ini.

Aku expect that wife aku dah melahirkan anak apabila aku dah pijak kaki bumi Malaysia. Rupanya baby masih lagi enggan keluar. Doctor kata datang semula lepas seminggu. Kami terus ke hospital pada11June and doctor kata anytime boleh bersalin and datang semula pada 14th June. Wife aku kata tak boleh sebab nak kena hantar anak aku balik Melaka then decided for 15th June. Aku happy sangat sebab kemungkinan besar we share the same birthday. Kira hadiah harijadi from my wife. Bila masuk wad on that day doctor kata dah buka tapi masih lambat. We decided to go home and coming back on the 17th June.

Sampai saja hospital terus masuk wad and bersedia untuk bersalin. Aku dah tahu tak lama aku kena tunggu sebab anak dah ramai. mesti cepat punya. Sejak delivery wife aku tak selesai aku tak boleh nak kemana. Lepak rumah saja and menunggu masa for the delivery. Mujurlah anak teruna aku setia menolong dan bersama sama dengan aku untuk memudahkan keadaan.

Sekarang the 'Big Day' is over and lega aku rasa. Tapi time aku masih lagi hectic dengan demand anak anak, isteri, bonda dan keluarga.

Comments

Popular posts from this blog