Sibuknya Aku Bershopping

Aku rasa balik kali ni aku belanja macam air terjun. Duit keluar mencurah curah. Semalam aku ke Maidin and Tesco untuk membeli barang barang keperluan anak teruna aku nak belajar di UITM. Setiap kali buka penggal nak belajar mesti nak kena beli alat alat tulis yang baru. Yang lepas lepas rasanya dah di telan atau makan gajah. Begitulah selalunya terjadi. Kadang tu rasa geram juga. Heheheheh......
.
Semuanya kita nak kena semak dan siapkan. Masa aku muda muda dulu semua selesaikan sendiri dengan duit yang ada di tangan. Sebab tak nak kacau mak kat kampung. mana cukup pakai aje. Tapi budak sekarang lain betul. Tak apa nanti kita nengok macam mana keputusan periksa depa. Ini yang paling penting sebenarnya. Mula tu ingat nak beli aje kat Dungun, tapi kita pun tak biasa ke sana so eloklah sediakan dari ini. Kadang kelakar jugak nek ke Dungun buat kali pertama....kah..kah..kah..kah...

Comments

Popular posts from this blog