Hari Pendaftaran





Kami bertolak dari Kuala Trengganu ke Dungun pada pukul 8.30 pagi dan tiba di kampus UiTM pada pukul 9.30 pagi. Masa tiba di sana orang dah ramai. Anak anak di temani oleh ahli keluarga dan ibubapa. Memang seronok. Anak aku kata dia dah mula rasa berdebar debar. Aku kata releks la. Lepas tu nanti ok aje. Registration berjalan dengan lancar aje dan terus dapat kunci bilik. Bilik pada tingkat tertinggi sekali...tingkat tiga aje....hehehhe. Kira penat jugalah bawa barang. Lepas letak semua barang aku terus anajak anak aku keluar dan cari makanan dulu. Tepat pukul 12 kami kembali ke kampus dan aku terus kemas barang dia. Aku rasa baju dia saja dah banyak. Lepas habis kemas aku pun terus minta izin untuk pulang and told him that everything will be fine. Ye la hari pertama mesti ada rasa gabra skit kan. nanti sesuailah tuhh...

Comments

Popular posts from this blog