Pool Competition
.
Semalam upacara Pool Competition telah di rasmikan. Maklumlah ada beberapa orang yang dah nak balik, jadi eloklah buat competition ni. Dulu ada juga buat competition tapi hadiah air liur aje..hhhmmmm. Tu yang aku malas main tu. Tapi sekarang dengaq berita sapa menang leh dapat aweks aweks sini...heheheheheh. Tak adelah....Azam kata kasut red wing. OKlah nanti kita nengok betoi ke idak. So jom kita peratikan acara pembukaan....
Inilah senarai senarai pemain. Nama nama samaran punyalah dasyat...yang aku paling respect tu nama Haji....The Godfather....fullamak....tapi kalau main macam mana aku tak tahulah. Aku nak main depa tak kasi sebab aku ni tahap pro...kalau depa izinkan nak aku kasi nama the atomic bomb.
Amin dok bagi penerangan dan undang undang permainan. Tapi yang slack tu ada kah patut sedang orang dok kusyuk dia pi korek hidung????? Tak senonoh betoi...sensor lah skit bang..

Ini lah wajah wajah hensem para peserta. Yang pakai ketayap tu lah The Godfather....Kalau malam jumaat dialah tekong baca yasin...aku tolong aminkan aje. Yang pakai ketayap hujung tu Azam. Kalau dia cakap macam berteh jagung...pok...pek...pok...pek....rupanya dia ni satu negeri dengan aku dan orang kuat Zul4Kulim.....

Inilaah sebilangan peserta. Pakaian bebas........tapi kalau nak pakai seksi pun boleh...cuba imagine kalau Bob pakai pakaian ala superman...sure minah minah sini tunggu nengok dia main..
Ini sebilangan lagi peserta. Ada dua tiga orang tu setakat cukup korem aje. Kadang tojoh bola pun tak kena. Ada jugak yang tojoh bola leh loncat keluaq. Sapa tu aku tak tau la.......
Sementara menunggu giliran baik melayan TV dulu. Walau x faham bahasa russia gagah pi lah. Tapi depa depa ni ok gak cakap russia sebab pakat ada aweks2. Jadi senanglah nak belajar.......
Tu game pertama antara Gladiator dan Predator.....
Tu dia The Predator dah mula strike..........kecut juga perut si Gladiator tu....mesti dah tersentot
Tojoh min tojoh...........Amin, hang nengok bola ke nengok apa kat belakang tu........ Hai lama dah tak balik tu jaga jaga.....Min ko jangan tonggek lebih lebih.....bahaya tu....

Comments

Popular posts from this blog