Gambar Fazili Kahwin
.
Walaupun hang dah berbulan nikah tapi aku harap tak terlambat untuk etak dalam blog aku ni. Maaf ye tak dapat bertandang sebab masih lagi kat obersee masa tu. İngat nak kirim hadiah pun tak sempat. Apa apa pun aku doakan agar hang berbahagia dan berkekalan sampai ke akhir hayat. Alam rumahtngga ada berbagai godaan dan hadapilah ia dengan sabar dan iman. Petua petu yang aku bagi tu amalkan lah ok. Insyaallah ada keberkatan dan manafaat nye. Tanpa berlengah lengah lagi jom kita belek gambar gambar perkahwinan tersebut.

Amboi nampak yang tawaduk aje pak imam nak angkat nikah. Bape kali ko lafaz Fazili. Orang kata kalau lafaz nikah tak menjadi maknanya orang letk tempurung jantan kat bawah tangga. Betoi ke idak aku pun tak tahu. Orang dulu dulu memang banyak pantang larangnya.


Aaa....selamat dah kome menjadi suami isteri yang sah. Dok baik baik tau jangan gaduh gaduh. Ikut sunah nabi insyaalah selamat. Kecuali 'gaduh gaduh' yang di benrkan tak apa la.....hehehhehe. Tak nak bawa ke Sudan ke......
Amboi siap tangkap gmbaq bawah pokok nyok macam cerita hindusan pulak. Teringat aku cerita kuch kuch hota hei
Ewah.....ewah...ko dukung nak bawa ke mana tu....ke bilik ke??? Kalau ye pun sabo lah dulu...tunggulah tetamu balik dulu.....

Muka wife ko sekali pandang macam si Ina Naim bekas tunang si Mawi tu. Bape ribu ko beli cincin tu? Mesti lah mahal kan. Habib jewel tak sponsor ke??
Ko kalau ergambar memang kelas. Pandai hangpa dua bergaya. Tak apa Fazili kalau dapat anak nanti mesti anak cantik sebab darah kacukan ....... Kalau dapat anak pompuan mesti muka macam Altantuya yang cantik tu....
Ni kat anjung umah sapa korang sewa ni???
Banyaknya salinan pakaian hang. Cantik cantik plak tu. Hang design sendiri ke atau si Bernard Chanrdan tu yang sponsorkan. maklumlah perkahwinan artis katakan...
Wah.....merenung auh ke depan.... Dok pikiq nak ada anak berapa kah???? kalau hang nak sangat anak kembar dan kurang beranak aku doakan hang dapat anak kembar 4 orang sebanyak dua kali. Barulah sama dengan bilangan anak anak aku. Lepas tu boleh lah berbisan kannnn...
Sibuknya hang dok menyambut tetamu kan. Msti dapat banyk hadiah no.....Cikmang hadiah apa kat hang???
Mesti ko ni peminat pasukan bolasepak Holland kan. Aku pun minat gak..... Cantik warna oren pinang masak tu. Pandai hang pilih.
Akhir kata aku ucapkan selmt pengantin baru dan harap masih belum terlambat. Nampak gaya kenduri bulan October pun ku tak dapat hadir sebab aku dah balik ke Turkmenistan insyaallah. Anyway aku tetap doakan kesejahteraan dan kebahgiaan hang. Jadi lah sumi yang baik dan membimbing keluarga dengan penuh hikmah.

Comments

Popular posts from this blog