Ramadhan in Ashgabat
Aku tiba Ashgabat dari site pada tengahari 18th September. Aku sorang aje. Patut dengan Pak Amir tapi dia ada hal so aku lone ranger la. Ahhh...tak kisah. Aku dia biasa sorang sorang and lagi best. My own way. Kira kira pukul 6.30 aku dah berkira di mana nak berbuka. Seperti biasa tempat yang aku arif dan mudah nak naik teksi adalah ke Yimpas. Lagi pun aku bukannya cerewet sangat pasal makan ni. Apa lagi aku tahan teksi terus ke Yimpas. For a time being sebelum berbuka tu aku dok jamu mata dekat indoor shops tu. Biasalah dah nak balik nak beli lah sedikit buah tangan untuk family.
.
Dah siap semua window shopping baru aku naik ke atas untuk ke food court. Ingat nak makan biasa aje. Rupa rupanya ada buffet di sediakan. HHmmmm...sementara aku dok pikiaq2 dan membelek makanan yang di sajikan then aku decided untuk makan buffet aje. Charge dia pun tak lah mahal sangat' cuma 175,ooo Manat lebih kurang 11USD aje. Nampak macam sedap tapi bila rasa biasa sahaja. Nak buat cam mana makanan orang sana plain gitu aje. Aku pun dok melepak lama jugalah sambil menghabiskan novel aku cerita The Street Boys.

Comments

Popular posts from this blog