Look At Me: Lia

İnilah wajah yang toya ni sebelum bos aku mandikan aku. Aku malas betoi nak mandi. Bila bos capai aku, aku cuba meronta ronta nak lari sebab sejuk. Setiap dua minggu selalunya bos aku mandikan. Tapi kali in dah cukup seminggu bos aku dah nak mandikan aku. Bos aku kata sebab nak balik ke Mesia. So dia kena siapkan aku awal sebelum hantar aku ke daddy.
Mujurlah bos aku sediakan air panas. Lepas tu terus di rendamna aku dalam besen. Kecut perut aku tak terkira. Boss aku tak tau ke kami ni mmg takut air macam kambing...ish...ish.....tak faham ke. Lepas tu bos aku tabur sampoo seluruh badan dan di gosok sana sini. Aku cuba juga tepis tapi di pegang kuat. Buakan apa...aku rasa teramat geli di gosok di segala celah. Hampeh betoi..... Lepas sudah selesai di ambil gambar pula. Aku tau la tak lain tak bukan mesti nak masuk dalam blog dia tu. Yang aku menggigil kesejukan dia tak tau.
Lepas tu tiba masa grooming. Bos aku capai pengring rambut dan keringkan aku serata badan sambil sikat sana sini. Kadang aku hot juga. İngat aku tak sakit ke. Tapi bos buat tak tau aje. Selamba aje dia sikat. Mana rambut aku yang kusut dia gunting terus. Bos kata aku tak pandai minum sebab habis bulu kusut. Bos kata lagi jangan risau sebab nanti bulu tu tumbuh balik. Lepas selesai bos kata aku dah cantik dan bergaya. HHmmmmm betoi ke. Cuba korang nengok dan komen skit...aku ni cantik ke...

Comments

Popular posts from this blog