Keeping Faith - Jodi Picoult
Sekarang kalau aku anak ambil gambar yang aku baca, nampakya Lia la yang akan menjadi modelnya. Anyway aku baru abis baca buku ni. Cerita dia ok jugak sampai aku rasa macam termenga mengah nak habiskan buku ni. Maklumlah dah la tulisan kecil kecil dan mukasurat tebal, dekt sebulan aku nak abiskan baca. Jodi Picoult suka cerita tentang conflict kanak kanak seperti yang aku baca dulu. Them di olah dengan court case between two parties or parents to resolve te issue suc as divorce. Sesiapa nak baca aku recommend juga tapi buku ni banyak cerita tentang the believe of te christian and jewish communities. Buat masa ini aku rasa rehat sebentar untuk terus baca buku buku yang masi tersusun rapi in my cabinet. Bulan puasa ni elokla aku banyakkan membaca AlQuran and hopefully by te end of Ramadan aku dapat katam seluru Al Quran, insyaallah.

Comments

Popular posts from this blog