Handbag For My Beloved Daughter
.
Sebelum ke Istanbul aku tanya wife aku ada apa nak pesan ke? Dia kata tak ada apa apa pun. Aku tanya lagi.....nak beli beg tangan untuk Kiss ke? Wife aku kata ok jugak. Pada mulanya aku nak beli di Grand Bazar aje ang simple sinple aje. Tapi mengenangkan nak tawar menawar tu aku jadi malas. Simple pun nak jugak USD100. HHmmmm..... aku terus jalan jalan lepas beli topi mafia Pokku. Then aku ternampak kedai leather bag yang tak kurang hebatnya. Rupanya mereka adalah pengeluar beg jnama La Moda dari Holland. Bila aku belek belek nampak cantik dan kemas buatnnya. Aku tnya berapa harga dan dia jawap sekian harga. Mak datuk mahalnya........ Lama lama sebab dah berkenan jugak aku terus tawar lagi dan dapatlah krang sedikit dan masih mahal. Tak perlu aku cakap di sini. Tapi semestinya mahal. Tak apalah untuk anak dara aku yang seorang tu ini adalah hadiah harijadi dari Ba. Harap Kiss suka.

Comments

Popular posts from this blog