Picking Colours


Hari ini week end. Dah lama aku tak ke bandar. Semalam sudah janji dengan Pak Amir untuk teman kan dia beli carpet. Aku dah ready pagi tadi untuk teman kan. Rupanya passpot aku masih tak di pulangkan. Risau juga kalau nak ke bandar. Lepas breakfast aku ketuk bilik Pak Amir untuk beritahu tak jadi nak kebandar tapi dia tak ada. Lepas tu aku ke ofis untuk chek ada tak kereta hari ini. Sebuah pun tak ada. Finally aku decided nank lepak bilik aje sambil buat apa yang patut tanpa buang masa. Tetiba aku dapat YM dari Pak Amir ajak ke bandar. Aku tahu dia dah tak sabar nak beli kapet bila lihat bilik aku yang tersusun cantik semasa dia kunjungi semalam. Dia pun beritahu untuk arrange furniture macam aku arrange. Nampak lapang dan cantik. Hheheheh....puji skit. Jadi aku bilang tiada kereta dan passpot terpaksa di kensel. Kita pergi minggu depan cukuplah.
.
So aku di bilik hablskan xstitch aku yang dah hampir sebulan setengah belum lagi siap. Aku jangkakan akan siap by tengah July tapi tak kesampaian. So pagi ni aku kena semangat untuk siapkan seluruhnya. Cuma untuk detailing aje. So before makan semua dah siap nanti balik Mesia aku akan framekan. Lepas ıitu aku terus ke kantin untuk makan. Bobo dan Romario masih di luar. Kalau waktu panas macam ni mereka lepak sekejap aje di luar. Oleh sebab aku nak fresh air masuk dalam bilik aku buka pintu bilik seluasnya. Bila nak ke kantin aku masukkan mereka kembali dalam bilik. Aku masih letakan design book xstitch aku di atas katil. Bila aku balik rupanya habis buku aku di koyaknya. Mujurlah design ıtu aku sudah siap. Kalau half way mesti aku frust sakan. Hhhmmmmm.....

Comments

Popular posts from this blog