Exceptional Clearance - William J. Caunitz
Alhamdulillah sempat juaga aku habiskan cerita ni sebelum aku balik ke Malaysia. Kira aku dah selesai baca tiga buah novel trip kali ini. Aku memang respect dengan author Mat Salleh sebab depa ni lepas saja retired from their professions, depa use depa punya experience untuk di terjemahkan dalam novel and buat lagi analysis and research from their professional friends untuk menulis sebuah cerita yang bermutu. Aku azam nak jadi author tu masih ada. Walaupun semangat tu masih ada ibarat seperti lilin yang terkemut kemut untuk menyala. Hhhmm...entahlah bila semangat macam tsunami nak menjelma. Nak menulis bukan senang. kena cari mood baru boleh jadi........ Oklah nanti aku cari moood.....so sapa jangan ganggu aku tau.

Comments

Popular posts from this blog