Nak Beli Jumper Ke?????
.
Masa ke bazar ahad lepas aku rasa macam nak cari new jumper. Bukan banyak...cuma sehelai aje. Jumper yang dulu dulu masa student 20 tahun dulu pun masih ada. Tapi dah out fashion la sikit sebab fesyen dulu dulu tu balky aje lengan tu tapi fesyen sekarang slim fit skit. Kalau pakai taklah nampak badan kembang semangkok. Nak beli kat sini cam tak ada choice banyak. Aku suka yang striking colour rather than gray and dull colours. Tapi ada jugak yang warna hitam dan kelabu yang aku berkenan. Tapi black collection nampak banyk sangat. Macam matrix and man in black pulak.
.
Bila aku singgah dari kedai ke kedai tanya semua harga antara RM75 to RM100. Mahal jugak agaknya. Kalau nak yang muah tu beli made in China. Boleh dapat separuh harga tapi rasa cam tak quality and design 'kampung' skit. Tapi kalau from urkey memang ada class. Europe katakan.... Tapi aku rasa nak beli jugak satu. Bila lagi nak melaram kan. Dah keje teruk dan penat eloklah belai diri skit. Tapi kena ingatgak jangan membazir.

Itulah jumper yang tesidai kat belakang. Kalau dah memang decided nak beli kena tour satu bazar untuk compare the price. Oang sini mana ada price tag and main bedal aje haga. Bila nampak foreigner lagi lah harg melambung. Kadang rasa macam tak logic pulak.


Gambar gambar topi ni saja je aku ambil. Aku dah bei satu. Lagi pun buat apa nak collect topi banyak banyak sebab kita bukan lama nak dok sini. Bila bila boleh di hantar balik. Memandangkan snow dah turun semakin lebat maka kena fikir juga kelengkapan pakaian winter ni. Kalau tidak boleh demam wo............

Comments

Popular posts from this blog