Yusuff Sudah Setahun


Semalam 3rd December Yusuff sudah berusia setahun. Pejam celik dah boleh berjalan. Aku cuma ucapkan selamat harijadi pada Yusuff. Aku suruh wife aku letakkan hand set pada telinga Yusuf dan suruh dia dengar ucapan aku dari kejauhan. Wife aku kata dia mencari suara aku dan apabil dia dapti tiada siapa di sisi dia baling hand set tu. Petang tu wife aku celebrate bday Yusuff bersama sama dengan anak anak aku yang lain. Wife aku beli kek di bandar dan masak pelbagai untuk raikan bersama sama anak anak aku yang lain. Hhhhhmmmm..... kadang tersa juga I miss everything tpi nak buat macam mana. Lagi satu Blog >Yusuff pun dah lama aku tak update. Jadi agak ketinggalan perjalanan hidup dia. Tapi nanti akau akan tulis kembali dan back date semua sejarah kehidupan Yusuff. Wife aku beritahu yang Yusuff sudah cerdi dan nakal. Semua perkara dia nak menang dan inginkan abang2 dan kakak2 mengikut kehendaknya.
Semoga Yusuff sentiasa sihat walafiat hendaknya dan menjadi anak yang soleh dan beriman.

Love,
Ba.

Comments

Popular posts from this blog