Jaccob Ladder


Finally aku dapat siapkan juga projek aku ni dalam masa dua bulan. Thnak god manage juga aku settlekan benda ni sebelom aku balik next week. Aku rasa ni lah project aku yang lewat siap sebelum aku balik. Biasanya aku dapat siap kan two pıeces sebelum tu. Tak apa sebebnarnya aku ada banyak keje lain yang aku terpaksa bereskan. Dalam sibuk macam ni pun sampai Lia aku tak sempat nak mandikan dalam cuaca yang diingin ini.
.
OK Siput, aku dah proposekan yang ini untuk hang match kan dengan yang satu lagi. Aku rsa sesuai sangat untuk hang letakkan pda ruang tamu rumah baru nanti. Bolok tu order dah lama dah tapi tak pernah jadi jadi. Rumah dia tu dah siap ke blom entahlah. Harga macam apa yang kita setuju. nanti aku balik frame cantik cantik dan cari boder yang matching dengan frame. kalau aku tak ada kat rumah hang boleh terus collect kat rumah aku. Tapi kalau nak aku courşer kan kena tambah additional charge la. Apap apa pun aku harap hang berkenan no.

Comments

Popular posts from this blog