Im Not Feeling Good




Hari ni aku tak ke ofis sebab aku kena diarrhoea. Semalaman aku tak boleh tidur. Aku rasa korang know why kan. So bangun pagi dengan keadaan mengantuk and asyik nak ke toilet aje aku decided untuk rehat kat bilik aje. Kalau kena diarrhoea ni the best thing ialah rehat, minum banyak air dan kosongkan perut. Let the acid reaction dalam perut tu flush everything out. Baru lega. Nak cari 100plus atau minuman sewaktu dengannya kena ke bandar. So lepak aje lah kat bilik.
.
So bila tak sihat macam ni mula la nak ingt semua anak anak dan family. Bukan ap cuma rindu aje. Rindu ni akan berllu bila kita dah sibuk kerja. Untuk elak hoemsick ke rindu ke kenalah tutup semua ruang ruang waktu agar otak ni tak sempat untuk melayan perasaan rindu, emosi dan sebagainya. Hopefully esok tu ok lah kot. Gambar gambar anak anak aku tu aku ambil just before aku balik ke sini.

Comments

Popular posts from this blog