Selamat Pengantin Baru Arif



Tiga malam lepas aku dok browse internet, tetiba nampak Arif online tapi letak tanda no entry. Aku cuba juga tinggal message ucap Selamat Hari Raya dan tanya khabar sihat ke? Selang beberapa minits aku dapat balasan dari dia. Lepas tu dia minta maaf sebab tak sempat nak jemput aku ke majlis perkahwinan dia sebab semuanya di buat dalam suasana yang kelam kabut. Sebelum dia beritahu aku dah agak dah mesti dia dah nikah ni. Anyway uncle ucapkan Selamat Pengantin Baru

.

Untung bila nikah di usia muda ni. Dpat jaga diri dari godaan dan kalau ada rezeki cepat dapat anak. Kalau nak anak tu biarlah dapat tandingi jmlah anak anak uncle. Jagan jadi macam orang sekarng takut untuk beranak ramai. Soal rezeki jangan lah risau sebab itu adalah rahsia dan khazanah Allah Taala yang tersembunyi. Dalam melayari rumah tangga pun ada ujian nya tapi hadapilah dengan tabah dan bersabar. Inyaallah semuanya ok. Nampaknya tak sempat juga uncle nak kasi hadiah. So tak sempat lah Arif nak jadi menantu uncle kan...hehehe. Tak apa uncle book Khairul pulak lah...hehehehe. Dia dah berpunya ke????

Comments

Popular posts from this blog