Sheraton Hotel and Resort, Abu Dhabi
.

Aku tiba abu Dhabi pada tengah malam. Aku dah book hotel awal lagi untuk elak daripada tak dapat tempat tinggal langsung. Aku book from the internet. Harga hotel memang mahal mahal. mengalahkan hotel di Malaysia. Oleh kerana transit aku lama sampai 16 jam, aku rasa kena juga cari hotel. Aku book termasuk breakfast sekali. Senang dan mudah. Tak perlu lagi risau untuk penuhi perut yang lapar. Lepas shower aku siap dan turun ke tingkat 1, Flavour untuk sarapan. Aku masuk dan terus ronda ronda dulu mnyusuri menu satu persatu. So jom makan. Apa lagi nak tunggu tunggu kan... Bila kenyang tak payah lagi nak cari makan untuk lunch.





Burbbb...... aaa...baru kenyang. Kalau ikut nafsu nak saja belasah lagi tapi kalau makan banyak nanti mudarat pulak.......

Comments

Popular posts from this blog