My Beloved Mummy

This is my mummy. Setiap kali aku balik Malaysia mesti ziarah mummy. Di sini pun aku selalu talipon dia to ensure that dia sihat. Mummy tinggal seorang sebab mummy kata lebih selesa tinggal di rumah sendiri. Sekali sekala mummy ziarah juga kita orang walau sebentar. Alhamdulillah my sister and brother tinggal tak jauh dari rumah mummy and walau apa hal senang nak jengah dan bantu mummy. AKu sentiasa doakan mummy sentiasa sihat dan masih kuat untuk beramal ibadat.

Ini gambar aku dengan my brother (abang). Walau dia abang, aku kelihatan lebih besar dari dia...hehehehe. Mungkin sebab aku anak bongsu kot jadi lebih besar dari adik beradik aku yang lain. Kami ada hobi yang hampir sama tapi aku tak berkesempatan untuk sambung semula hobi aku tuh. maklumlah duduk di bandar and rumah yang sekankang kera apa yang boleh nak buat. So sekarang aku lebih tumpukan pada indoor hobi aku aje.

Kalau nak ke rumah Datuk K pun dah tak jauh tapi tahun ini tak adalah lagi rumah terbuka Datuk K seperti tahun tahun yang lalu. Sekarang anak anak aku pun dah besar besar dan depa dah tak rasa nak ke sana lagi.

Comments

Mohamad said…
betulla hang ni memang nampak muda dari abg hang fasal hang tu adik...lagi pun hang ni senantiasa jaga personaliti diri.. slim n fit macam aku kan?
Abu Ikhlas said…
hehehe.....ko jgn puji aku sangat nanti kembang semangkuk plak.....

Popular posts from this blog