Teko dan Periuk



Sini ada macam macam periuk dan teko tin. Kebayakkannya berasal dari China tau Turkey. Ada juga yang berasal dari Czeck Republic. Dulu aku beli juga dua tiga untuk di susun di atas para kat dapur and sometimes wife aku guna untuk buat air bila anak anak aku nak ke sekolah. Harga taklah mahal sangat, dalam RM20 lebih. Di sini kalau nak harap barang buatan sendiri cuma carpet and tuala sahaja. Benda ni memang murah. Kapet pula nak kena ada certificate baru boleh beli dan export ke Malaysai.
.
Sekarang dah masuk winter, so teman kan member beli kapet untuk letak kat bilik. kalau tak pakai kapet susah juga nanti sejuk kaki. Takut nanti ken frot bite ke mana tau. Satu hal pulak. Aku sekarang dah tak beli apa dah sebab bilik aku dah complete dah. yang penting hati gembira dan terhibur bila ada kat bilik. Bukanya gundah gelana asyik nak kuar je..... hehehe.

Comments

Popular posts from this blog